Національний олімпійський комітет України спільно з компанією «Coca-Cola» підвели підсумки фотоконкурсу «#DolikeOlympiansLive», який проходив у групах НОК України/Олімпійська команда у соціальних мережах.
Проект «Do like OLYMPIANS» було започатковано за ініціативи НОК України та «The Coca-Cola Foundation» в 2013 році. Проект швидко став популярним серед дітей та молоді. З метою залучення до його лав нових прихильників наприкінці 2016 року був започаткований фотоконкурс «#DolikeOlympiansLive».
21 березня в Олімпійському домі під час Всеукраїнського семінару-наради регіональних осередків НОК були відзначені найактивніші олімпійські осередки, це відділення НОК у Вінницькій, Кіровоградській, Херсонській, Хмельницькій, Чернівецькій та Чернігівській областях.
За активну участь у фотоконкурсі представники Кіровоградського обласного відділення Микола Аношкін та Андрій Охватенко отримали від президента НОК України Сергія Бубки диплом та пам’ятний подарунок.
Ви маєте увійти, щоб оприлюднити коментар.